Jak končí Travian?
Cely system byl kompletne prepracovan a vymyslel se tak ze vznikaji nove taktiky, je to napinavejsi a je to prijemna zmena...
Jako ve starsi verzi, konci hra divem sveta postavenym na uroven 100. Div sveta nepujde postavit v klasicke vlastni vesnici, ale jen v jedne z 5 vesnic stareho narodu Nataru.
Vsechny jednotky ktere jsou v teto vesnici, pojidaji jen polovinu obili nez obvykle. V techto vesnicich bude mozno postavit nove budovy a to velky sklad a velkou sypku (3 krat vetsi nez klasicky). Aby zustalo napeti nebude moznost v teto vesnici pouzivat funkce se zlatky "okamzite dostavet budovy" a "NPC obchodnik".
Rika se ze tyto vesnice kteri zahadne potlacuji hlad, jsou proklete a pritahuji narod Nataru. Cim vetsi uroven Divu sveta tim silnejsi jsou utoky od Nataru.
Konkretne, kazdou patou uroven (5,10,15,...) pride utok od Nataru, od urovne 95 kazdou uroven. Vesnice, ktera vede v zebricku Divu sveta bude napadena vetsi armadou, vseobecne plati cim vetsi uroven tim vetsi armada. K tomu je zabudovan nahodny generator, aby ty utoky nebyly stejny. Kdy presne dorazi Natary do vesnice bude na minutu presne oznameno ve statistikach Divu sveta. Jen pro porovnani, uroven 100 stoji 1.000.000 surovin od kazde, coz znamena ze se neobejdete bez tech vetsich skladu.
Kdy presne toto nastane, bude oznameno predcasne vzdy ve hre!
Vesnice se daji prebrat jako kazda jina vesnice, pod podminkou ale ze Div sveta bude zbouran na uroven 0 (a pokud nekdo postavi i rezidenci nebo palac, tak taky musi byt zbourane)
Take Natari muzou vesnici prebrat zpatky.
Div sveta nezvysuje loajalitu vesnice.
Div sveta nedava zadne kulturni body.
Techto 5 vesnic nemuze byt premeneno jako hlavni vesnice.
Tak snad jsem na nic nezapomnel